Film online ve hd izlemek için tıkla

5 Temmuz 2010 Pazartesi

8.Sınıf bitimi

8. sınıf bitiminde en sonraki olaylardan sonra mihribanın bana olan itirfaı  sonrası kendimi kötü hissediyorum ama  bende aşıktım eve aşık hemde mimkün olmayan birine o kisi bizim dersimize giren rehber ögretmenimiz aslı hanımdı.ama uzaktı nasıl yapmalıydım bilmiyorum günler geciyor okul kapanacaktı son senemdi liseya baslıcaktım ama nasıl soylerdim hocam size asık oldum diye günlerim kararmıstı artık içimdeki duygu gemisini patlatmam gerekiyordu son zamanlardı artık lise tercihlerini yapmamız gerekiyordu her tenefus 8. sınıftan bı ogrencı aslı hocanın yanına gıder ve tercıhlerını yaparlardı rehber hocası oldugu ıcın  yardım ederdı hesapladım hangı gun benım yanına gidecegimi ve o gun ozel giyindim ozel parfumi mi sıktım dıslerımı fırcaladım parfümüm sıktım tırnaklarımı kesitim saclarımı yıkadım fön cektim ütülü ve temiz olmasına dikkat ettim giysilerimin ayakkabılarımın boyla olmasına dıkkat ettım. nıhayteınde hazırlandım okula geldim  tenefuste benı vagırttı ve yanına gittim.kapıyı caldım girin sesini duyunca ıcerı girdim ama sansım yokmus ki iceride bir ogretmen daha vardı  merhaba dedim ve oturdum ıkı ogretmende oooo merhaba adnan nasılsın die sordular iyiyim tskkur ederim sizlere nasılsınz die sordum  onlarda tskkur ederız dediler.  ıkısıde cok seviyorlardı benı bıraz sohbet ettık en son olan olaydan konustuk. dier hoca yanında mihriban varmıs o yuzden mi kavga ettin die sordu hayır hocam bana hakaret etti onun için dövdüm dedim. o anda zil sesini duyduk hocanın derse gitmesi gerekiyordu ve nihayet aslı hoca ile yanlız kaldık. aslı hoca ile de sohbet etmeye basladık ama onunla konusurken hocam kelimesi ogretmenim kelmesini kullanmıyordum soylemek istiyordum ıcımdekı duygu fırtınasını ama o fırtınada kaybolmaktan korktum. yasım kucuktu ama dusuncelerim buyuktu. duygularım gucluydu ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder