Film online ve hd izlemek için tıkla

4 Temmuz 2010 Pazar

Hayat ve yaşam

Merhaba arkadaslar 04/10/1987 sene
sinde o*d*u da dogdum 1 yaşımda i*m*r 'e geldik ailemle.Ailem ziraat ile ilgileniyıordu ve gecimimiz bunla saglanıyordu.yıllar geciyor tabi ilkogretim ortaokul ve lise yılları ne cabuk gelmıstı de geciyordu, ilk okul yıllarında okula annemle giderdim sınıf kapısının onunde beklerdi yazık kadıncagıza , sonra alısmıstım tabi 1 ay sonra gelmiyordu ilk okul 1. sınıfta sevgilim olmustu ismi yapraktı cok guzel bir kızdı ask nedir sevgi nedir bilmiyorduk ama tv de filan ne goruyorsak onu yapıyorduk 1. sınıfta  derste veya tenefuslerde beraberdik hep derste sıranın  altında el ele tutusurduk :) cocukluk işte ah yaprak ahh hh aklıma geldi simdi ozledim bak seni neyse....

İlk okulda birinci sınıfı bıtırdım ıkı uc devam ediyorduk 3 sınıfta bizim birlikteligimiz bitmişti nasıl oldu biliyomusunuz , yapragın ailesi baska bir sehre yerlesiyordu babası oraya taini cıkmıs filan neyse.. okula geldi annesiyle sevk edecerkleri derse geldi yaprak sonkez ve birbirimizi gorduk, sınıfta aglamya basladık annesi ogretmenimiz dier arkadaslar filan bizi izliyordu yanıma geldi sarıldık birbirimize evet ask degildik ama ask olmaya calıyorduk galiba  .) o gitti ve okul yılları devam ediyordu :S bitmek bilmeyen ilk okul yıllarında 5. sınıf oldum okuyorum evet ogretmenlerim cok severdi beni ileri gorusluydum ozamanlar ve olgun bir kaliba giriyordum kendim daha cok buyu gibi konusmak ve mantıklı olan seyleri yapmak istiyordum bunların farkına varan sınıf ogretmenim beni yanına cagırdı ve bazı seyler sordu sorularından birisi suydu bu sekılde davranıslarını birinden mi gordun yada ailen mi sana bu sekılde davranmanı soyluyor die sordu ?  :) Benim verdigim cevap ise pek hosuna gitmedi 'sizin boyle davranmanızı ailenniz mi istiyor kendiniz dusunemıyormusunuz ' die sorunca ogretmenim ilk once bozuldu yüzü düstü ama 2 dakika sonra gülmeye basladı sacımı oksadı .) ve sınıf ogretmenim artık derslerde benimle ilgileniyordu sorular soruyordu üstüme düsüyordu. Veli toplantısı olacagı soylendi ve  ailelerimizi cagırmamız soylendi. Ailelerimz gelir ve para bırakır giderdi hep bu boyLe oluyordu ailemizde alısmıtı buna okula hademe alınacak para istenir okula su alınacak para istenir okula bu alınacak para istenir di boyledi yani hep.) o gun bi degisiklık olmus babam geldiginde veli toplantısına sınıf ogrtemenim babamla birebir konusmus ve 'ona bir soru sordum ve bana cevabı ne oldu biliyormusunuz ' die sormus babamda demişki kesinlikle bir ilginc cevabı olmustur yanıtını vermiş :) Ögremenim evet kesinlikle ilginç o yuzden sizinle ayrı konusmak istedim ' demiş. Adnan için evde bir sorun olup olmadgını sormak istedim demiş  babam ise hayır bir sorun yok biz arkadas gibiyiz o eve gelir. cantasını odaya bırakır gelir yanıma  selamlasırız ve tv basına geceriz adnan kumandayı eline alır ve TRT-1 kanalını acar ve haberleri izleriz :) ilk basta bende garip bulmustum sonucda onun yasındaki cocuklar çizgi fil filan izlemesi gerekiyor ama adnan farklıydı . herhangi bir
sağlık
  sorunu yoktu ve duzenli tertipli bir cocuktu. Konustugu zaman sozleri bana 30 yasında bir adamin sozleri gibi geliyordu mantıklı ve duzgun cumleler kullanıyordu ve zamanla alıstım.' demiş. ogretmenim evet kesinlikle adnan ilginc ama olgun bir cocuk ve bence cok iyi biri olacak demiş. ...... zamanı hızlandıraLım....... ilk okul yılları bitirdim artık Orta ogretime gectim orta okul okuyordum 6. sınıf :) kravat gomlek ceket pantolon ve onun altına kunduralar .) cok hosuma giderdi bu giysiler  hergun okadar ozen gosterirdim ki uzerime basıma  okulda lakab takıldı artist die :)  Favoriydim 6. sınıftaydım ama son sınıftan arkdaslar edinmiştim kendimden kucuk veya kendi akranlarımla dolasmadım sevgili olmadım (ilk okul 1 sınıftaki durum haric ) evet 6. sıfım gercekten dedikleri kadar vardı okadar ilgi gosteriyordum  ki ustume basıma evden okula gelirken cantamda ayak kabı boyası olurdu yolda tozlanır ve okula girmeden boyardım :)  dıs macunu ve fırcam kalemlik'te tasırdım bilmiyorum ama ben suanda boyle olsam kendimi cekemezdim  :) neyse  ben bu sekılde iken okul yıllarında sınıfımdan kızlara bakmıyordum 6.sınıfta iken 8. sınıftaki kızlarla konusyordum  onlarla sevgili oluyordum ve dierleri bunları cekemiyordu . MeseLa bigun okulun bahcesinde voleybol oynadık biraz terlemeye basladım ve hemen oyunu bıraktım eyer terlersem uzerimdeki gomlek kirlenirdi ve ter kokardım bunu istemedigim için oyunu bıraktım. Ccesme nin basına gectim elimi yüzümü yıkıyordum ve 8.sınıftan bir kız geldi cesmenin basına adı nazlı idi heralde  parfümün cok guzel kokuyo ismi ne die sordu :) Normal bir soru degilmi arkdaslar bu. ' hayır degil di benm için ozamanlar o kıza cevabım su oldu ' cahil bilmiyormusun  bu kokuyu ilk benden mi duydun ' dedim kız dondu kaldı elimi yıkadım ve yanından ayrıldım. derse gittim ingilizce dersim vardı sonrasında
ingilizce ogretmenim sevtap ögretmenimdi cok iyi hatılıyorum okadar güzel bir kadındı ki mustesem bir insandı hal'i haraketleri konusmaları jestleri mimikler  mükemmle biri idi. Bana sanki ogluymusum gibi sefkat gosteriyordu bende ona sevgi gosteriyordum ve saygıda kusur etmıyordum inglizce dersim dier derslere gore daha  iyidi cunku ısteyerek ve bilerek calısıyordum sebebi ogretmenim'di. Allah razı olsun ondan Kulakları cınlasın .) neyse altıncı sınıfın sonlarındayız yaz tatılı geliyordu  1 hafta filan kala okulda artık ders islenmiyordu din bilgisi ogretmenimizden haric. Son derse son dakıkaya kadar anlatırdı. Ve acıklamasınıda yaptı bize ' cocuklar eyer ben sizlere suan gorevim olan su dersi anlatmassam sizin hakkınızı alırım demişti. ve sizlerin ogrenmeniz gereken bazı seyleri sizlere ogretmedigimden dolayı yanlıs yapabilrisiniz , ben bana  verilen sorumlulugu yerine getireyim sizde size verilen sorumlulugu yerine getirin ' demisti. Haklıydı Feridun hocam. Ondan da allah razı olsun.  Okulların kapanmasına 2 gün kaldıgında  fen bilgisi ogretmenim vardı onun dersinde oturduk konustuk bos bos sohbetler oldu .Kapanmasına 1 gün kaLa  Son ingilizce dersimiz vardı  yazın neler yapmanız gerektigini biliyormusunuz die sordu ögretmen herkez eeevvvvveeeeeeetttt die bagırdı ozamanlar eeevvvvveeeeeeetttt die bagırmak alışkanlık olmustu :) kaldırdı birisini ne yapcasın sen die sordu cocuk cevap verdi ' top oynıcam gezicem denize gidicem ' gibi evet  cocuklar dedi kendinizi sakın sıkmayın yazın gezin eylenin dolasın mutlaka dedi ama ögrenci oldugunuzu unutmayın ve biliyorsunuz ki yaz tatili de biticek okula geri doneceksiniz bazıları altıncı sınıf olarak devam edecek bazılarınız ise yedinci sınıfa gecicek  oyuzden kitap okuyun isledigimiz dersleri tekrar edin ki temeliniz bos kalmasın demişti. Haklıydı dersleri boslamamak gerekiyor. Karne günü oldu  karneneleri sınıf ogretmenlerimiz veriyordu karnemi almaya gittim okula sınıfımıza girdim bütün herkez gelmiş. tek ogretmen yoktu neyse yerime gectim ve oturdum. 1 -2 dakika sonra ogretmenimiz geldi herkez ayagı kalktı oturun cocuklar deyince oturduk egitimLi kopek gibi  bu sistemi anlamıyordum okulda neyse  inglizce ogretmenimiz sınıf ogretmenımızın yerıne gecmıs ve karnenelerimizi o getirmisti.karneleri dagıtmaya basladı ısmını soyledıgı kalkar yanına gider ogretmenin,  ve karnesini alır geri donerdi.  1 kişi kalktı karnesini aldı geri dondu 2 ,3,4 ......27 Offf Sıkıldım artık.beklemeyı sevmiyordum en sonunda sıra bana  adnan dedi ve yanına cagırdı aferin oglum dedi anlımdan optu  bende ellerinden ve yanıgından optum pamuk gibiydi yanakları ve elleri butun notlarım 5 ti :) yazın neler yapcagımı sordu aileme yardım ederim derslerlerimle ilgilenirdim demiştim. Sana bir odev veriyorum dedi ve benden yaz boyunca bi gunluk tutmamı istedi tamam dedim . okul bitti yaz tatılıne girdik. dedigimi gibi aileme yardımcı oluyordum derslerimle ilgileniryordum ve ogretmenim bana verdigi ödevi yapıyordum. günlügümü hergün ne yaptıysam en ince ayrıntısına kadar yazdım  yaz bitti 7. sınıf olarak okula basladım  odevimi getirdim ogretmenime verdim sasırdı haklıydı 200 sayfaLık defterden ıkıtane bıtırmıstım .)
Neler yazdın dıe sordu gunluk olağan olayları dedım  tamam dedı ılk sozlu notunu daha ders baslamadan aldım :) 7.sınıf zevkliydi Mihriban die bulgar gozmeni bir kız vardı sınıftan yenı gelmıstı okulumuza ve ogretmen onu benım yanıma oturtmustu ben tek oturmayı severdım  bunu biliyordu ogretmen ızın alıp(parmak kaldırıp) konusmak için izin aldım 'hocam ben suradaki bos sıraya gecebilirmiyim ' die sordum 'hayır' yanıtını alınca sasırdım benı kırmazdı . 'neden' die sordum 'cunku sen akıllı bir ogrencimsin ve senden ogrenebilcekleri var ona arkadas olmanı ona buralarda zorluk cekmemesind yardımcı olman ıcın yanına oturttum dedi ' ' peki hocam siz bilirsiniz ' dedim. artık okul baslamıstı. derslerin biri bitio biri baslıyor gunler aylar birbirini kovalıyordu. Mihriban la sıkı dost olduk heryere beraber gidiyorduk birbirimizin en yakın arkdası olduk sırlarımızı bırbırımıze anlatıyorduk sadece kantıne beraber dısardı beraber heryerde beraber takılıyorduk annesı babası ile yanıstırdı benı bende onun bizimkilerle tanıstırdık ailelerimizde sevdi bizi cok guzel bir arkadaslık kurduk . İnglizce ogretmenimiz sevtap hanım bu arkadaslıgımızı cok  beyendi  cunku mihriban da bana  cekmeye basladı benm hal ve tavırlarıumı kullanıyordu  aynı bendi :) kendimde onugoruyordum.
beraber ders calısıyorduk aynı sistemle konuları ayırıyorduk vb.. 7. sınıf bitiyordu  ve  donem sonu karne zamanı gelmıstı. karne gunu oncesinden bir gn once inglizce dersi vardı ogretmenimiz ile sohbet ediyorduk herkese soruyordu karnenenizi nasıl beklıyorsunuz die  herkes kalkıp sukadar zayıf olack bunlar iyi gelcek die
mihribana geldi sıra onada sordu mihriban tam konusacak zamanı  Orhan die bi sınıftan biri konustu onun derslerinin hepsi iyi gelir hocam adnan'la birlikte calısıyorlar kımse ile konusmuyorlar sadece ikisi birbirleyle calısıyor dedi.
Mihriban cekimiyorsun heralde die cevap verdi. ogretmenimiz cocuklar bakın birbirinizi cekememzlik gibi durumlara sakın dusmeyın sizlerede calısın sizinde iyi olsun dersleriniz  onların bir ayrıcalıgı yok  sizler gibi dedi
 onlarda dedi. karne günü geldi mihribanla karnenelerimiz de tek bir zayıf yoktu sınıftan sadece ıkımızdık okul birincisi olmustuk. yaz tatilli gene 3 aylık bir donem yine evdekilerre yardım ettim derslerime calıstım guzeldi hersey yaz boyunca mihriban aramadı  dogal olarakta bende onu aramadım. yaz tatili bitmişti okul'un ilk günü yine herzamanki gibi tertemiz giysilerimi giydim saclarımı kestırdım taradım ve ozamanlar jöle kullanmaya basladım cok yakısıklıydım biliyorum. Okula geldim 8. sınıftım artık Okulun en büyüğü'dük kimse oturdugu yerde oturmuyordu herkezin kanı kaynıyordu okulda kavgalar dövüsler bitmiyordu ama ben kimseye bulasmazdım kavga taraftarı biri degildim . sınıfa girdik ilk ders  yeni rehper ogretmenimiz geldi bayan bir ogretmen adı aslı idi  cok güzel bir ogretmendi ve yeni ogretmen olmus ılk senesiydi bilmiyorum gordugum ilk anda içim acımaya basladı kendimden korktum ne oluyordu bana onu gorunce  heycanlanıyorum panik yapıyordum. garip'di. Neyse haftalar geciyor dersler devam ediyordu mihriban 1 hafta sonra okula geldi  derse geldi ve yanıma oturdu. Ders basladı hergun olağan seyler oluyordu ders bitiminde tenefüs oldu dısarı cıktık kantinden birer meyve suyu aldık (seftali )  oturduk banka oyle konusyorduk sınıfa yenı gelenler olmustu ve mihribandan hoslanmıslarmıs. bizim yanımıza gelip oturabilirmiyiz dediler mihriban hayır dedi .)  bunlar dönüp gittiler.  gun bitti eve döndük  ertesi gün hasta oldum ve ilk defa okula gitmedim. Sınıf ogretmenimiz sevtap hanım evi aradı babam cıktı ve benı sordu" adnan bugun okula gelmedi ve ilk kez bu durumu yaşadığımızdan dolayı merak ettik kötü bir durum yoktur umarım " demiş. Babam da "Hayır sadece biraz hasta " demiş.  2 gün okula gitmedim  2 gün sonrasında okula geldigimde okula yeni gelenler bana cins cins bakıyorlardı bende bi gariplik mi var die dusundum ama yoktu herzamanki gibi ütülü pantolonum ve gömlegim kıravatım ceketim vardı .) sınıfa girdim oturdum yerime mihriban geldi yanıma oturdu ve tenefuste biraz konusalım dedi tamam dedim . ders basladı matemetik di kümeler konusunda idik bitirdik ve tenefuse cıktık  kantınden birer meyve suyu aldık ( seftali) oturduk ıcerken basladı anlatmaya "senin gelmedigin günlerde  o yenı gelen cocuklar bana gelip seni bana kotulediler dedi ve seni doveceklermiş filan dedi aralarından biri ise benimle cıkmak istedigini filan soyledi " Sen nededin pekı die sordum tabiki hayır dedim dedi. güldüm bunlar cocuksu seyler gibi geliyordu cunku bana. Mihriban " korkma sakin ben senin yanındayım diyip sarıoldı bana "  Ne korkması die karsılık verdım ben 8 senedir buradayım dedim tebi kavgamı gordun mu yada duydun mu hiç die sordum hayır dedi. Korktugumdan dolayı kavga etmiyordum degil dedim. Kavga insanlar sozleriyle anlasamadıgından dolayı kavga ederler dedim .Ben anlasabilrim herturlu dedim . Konusma seklım cok duzgundu cok kıtap okurdum o yıllar ozellikle yaz tatılerınde 3 kitap mutlaka bitirirdim. ders saati geldi sınıfa gittik  kapının önünde  sınafa yenı gelenler duruyordu iceri girenlere bulasıyorlar gordum ve yurudum kapıya dogru onlara bakıyorum normal adımlarla korkusuzca yanımda mihriban teredutlü bir sekılde adnan geri donelim dedi . korkma  ben varım dedim. kapıya geldigimizde girisi kapattılar  ve bize bakıyorlar bende onlara bakıyorum. " çekilinde geçelim " dedim güldüler. Onlar beni tanımıyorlardı ve sınıftakılerde beni tanımıyorlardı cunku ben kimseyle oturup dogru dusurs konusmazdım. Beni tek tanıyan mihribandı oda bilmesini istedigim kadar tanıyordu beni. Ben yazları aileme yardım ediyorum demiştim . ailem ziraat işleri ile ugrasıyor demiştim. Evet yazları aileme yardım ediyordum işlerimiz agırdı 20 kiloluk torbalara sebzeler koyardık onları tasırdım omzumda yerden kaldırmak ozmzundan goturmek vucut kaslarımı gelistirmişti yaşıma göre cok gucluydum bunun farkındaydım. Ve kavga etmiyordum cunku biliyordum ki kavga cozum degil. .... Hala cekilmiyorlardı kapıdan gecirmiyorlardı bizi tekrar soyledim sakindim ve gozlerine bakıyordum onların. o anda ogretmen geldi ve ogretmeni gorunce ıceri girdiler bizde girdik. yerilerimize oturduk. ders esnasında hoca " ders basladıgında herkez yerinde hazır olarak beklesin kapıda kimseyi gormıcem dedi... Ders bitti cıktık tenefuse 15 dakika idi tenefus uzundu yani yiyecek birseyler aldık mihribanla okulun on bahcesine gittik orada oturduk ve yemegımızı yiyorduk bo cocuklar geldi iki kişiler karsımıza oturdular biri bana tav olmus biride mihribandan hoslanmıs. yemegimizi yedik copleri kovaya attım  ve bana güldüler süt cocugu gibi hitamlarda bulundular sinirimi bozdular ama yinede sesimi cıkarmadım  cunku kavga etmek istemiyordum devam ettiler her sözleri beynime vurular bir kurşun gibiydi kendimden geöiyordum her sözünde  ama kendimi kontrol etmeye çalısıyordum. Mihribanda yanımda onada birsey olmasın die arkamı donmedim bile mihribanın koluna girdim ve ileri dogru yürümeye basladım. korkaksın sen aptal salak gibi alcaltıcı seyler soylüyorlardı mihriban bana bakıyordu sanki kendimi korkuyor olarak gosteriyormus gibi oldum. ve Konusmam gerek oldugunu dusundum. Durdum Ve arkamı dondum. dedimki " arkadaslar kavga cıkmasını istemiyorum ben kavgayı sevmeyen biriyim sorun neyse konusarak anlasaLım. Sonucta insanlar konusa konusa hayvalar ise koklasa koklasa die bir atasözü var" dedim ve gülümsedim. Bu sözlerden sonra küfretmeye basladılar yani hayvan olamaya karar vermıslerdi kavga cıkacagını sezdim. son ana kadar el kaldırmıyacaktım . onlardan biri yaklastı ve mihribana sordu ondan ne buluyorsun baksana pısırık korkak ama ben oylemiyim bak . Senden hoslanıyorum dedi. "Mihriban güldü ve ben adnan'la 2 yıldır beraberiz dedi. halbuki boyle birsey yok biz sadece arkadastık . cok sasırdım. mihribanın bu sozleri onları fitillemeye yetti ve sataşmaya basladılar itiş kakış olunca ben mihribanı sınıfa gitmesini istedim. ama o hayır dedi  git dedim bunları gormeni istemiyorum dedim ama yine hayır dedi ozaman kenari gec otur dedim  sana birsey olmasın dedim. Onada hayır dedı. ıkıye karsı tek kaldım elleriyle iteliyorlar kakalıyorlardı sinirimin son noktalıryla ugrasıyorsunuz farkında degilsiniz diyorum anlamıyorlar üstüne üstlük kğfğr ediyorlardı. Bir insan namusu serefi icin yasar. Ve en sinir oldugum hassas konu buydu benim için ben kimseye kufur ettırmedim etmezdimde. En son bunlarada laf gelince cıldırdım gozlerim karardı aniden ellerim ayaklarım boşaldı birden  ilk kez boyle oldum.ve o anda bana bi tokat attı kendime geldim gozlerim acılır acılmaz kavgaya basladık itis kakıs oluyor hep onlar kavga etmeyi bile bilmiyorlardı. yumrugumu var gucumle sıktım tam üzerime gelirken burnuna vurdum cocuk yere dustu ve bayıldı burnundan kan geliyordu  dieri arkadısını o sekılde gorunce korktu  ve kactı  ben o yere dusen cocugu tekmeliyordum gozum kararmıstı soyledikleri sozler kulaklarımda cınlıyordu o sozler aklıma geldikce daha sert vuruyordum ve kundura ayakkabı giyiyordum ozamanlar okul zamanlar sıvrı ucluydu. Hala tekmeliyordum cocugu mihriban belimden sarılmıs yapma ne olursun dur diyordu ama sanki onu duymuyordum  bütün okulun ögrencileri  on bahceye toplanmıs bizi izliyorlarmıs farkında degilim ki bian kolumdan biri tuttu ve geri iktirdi beni. mihriban bana sarıldı adnan dur ne olursun dioyrdu, kendime gelmem için yüzümü yıkadılar  beni tutan ogretmen miş.cocugu yerden kaldırdılar bende oradayım elini yüzün yıkıyorlar bende izliyorum onları cocuk yarı baygın haldeydi ve durumu gercekten cok kotuydu kendimden korktum bi an ben bukadar canimiyim yaptıgım sadistce bi durumdu burnu kırılmıs kolu kırılmıstı vucudu mor mor olmus  her attıgım tekme bir iz bırakmıstı. Müdürün odasına gittik 8 yılldır bu odaya ıkıncıkez gırdım  ılk kayıt olurken babamla girdim ve birde sımdı oturtmuslar cocugu oraya aglıyordu cocuk ıcerı benı aldılar ve mudur yardımcısı kemal bey bana soruyor adnan neden boyle bırsey yaptın oglum dedı ." hocam ben bırsey yapmak ıstemedım onlar benım ustume geldı bende kendımı korudum dedım.eyer bana kufur etmeselerdi vurmayacaktımda dedim ama hic sevmedigim kufurleri ettiler bana dedim. cocukta hayır hocam o bize kufur etti sizi doverim filan dedi
biz bişey yapmadık geldi bize karıstı dedi
Kemal bey adnan bunlar dogrumu die sordugu anda mihriban hocam hayır kesinlikle yalan soyluyorlar onlar bu olay adnanın dedıgı gibi oldu bende oradaydım dedi cocuklar okadar ınandırıcı bır yalan soyluyorlarkı ınanmamak mumkun degil gibiydi ama ." hocam ben sizden oncede buradaydım sizden onceki mudur'umuz beni tanırdı dier eski ogretmenlerimiz tanırdı sınıftaki dier arkadaslara sorun8 yıldır tek bir sorun yasadım mı die " kemal bey 8 yıldır yapmadıysan sımdıde yapmıcan anlamına gelmez bu dedı cocukların soyledıklerıne göre sen haksızsın dedı" bende dedimki " benim soylediklerime gore bende haklıyım " dedim. Velileriniz gelcek dedi evlere telefon etti baban 10 dakika olmadı geldi onların velileri de geldi. konusma esnasında inglizce ogretmeni geldi  mudur odasına. ve sozleri su sekılde basladı " sayın hocam ben 9 yıldır bu okulda ogretim gorevlisiyim ve 9 yıldır burada ogrenci sıfatında gordugum tam anlamıyla ogrenci diyebilecegim  tek biri adnan dır. son 4 yıldır onu takıp ediyorum gozlerim onun uzerinde  hıcbır yanlısı yokmu dıe dusunduruyordu benı ve bana keske dedittiriyordu keske benim cocuklarımda onun gibi olsaydı diyordum. " babama döndü ve " Beyfendi gercekten harika bir oglunuz var tam anlaıyla harika yetiştirmissiniz " dedi.Babamın cevabı :" Ben onu yetıstırmedım o kendini yetiştirdi ben bi çaba göstermedim ben ne yaptıysam oda aynısını yaptı" dedi " ve bu olayda ne olduysa bilmiyorum ama kesinlikle oglumun arkdasındayım  ne yaptıysa dogru olanı yapmıstır buından eminim" dedi. Babamın bu sözleri hosuma gitti içime bi huzur geldi. Ögrtemenimde beni savunmasına su sozleri ile devam etti " Sayın mudur'um adnan'a ben kefilim dedi " müdür :" bu demek oluyorkı bu cocuklar yalan soyluyorlar siz cıkabilirsiniz  dedi . okula basladıgım ilk gun gibi kayıt olmaya babamla geldim ve cıktım yine babamla cıkıyorum ve anlım acık bir sekılde  babam kafamı oksadı aferin olum cocugu iyi benzetmissin dedi , ve güldü :)  eve gittik annem babama soruyor ne oldu okuldan neden seni cagırdılar die babam onemli birsey yok adnan bi cocugu dovmus diyince annem sasırdı neden ne oldu gibisinden soru sorunca  bilmiyorum bende sormadım ama ogrenmeye de gerek yok oglum ne yaptıysa dogru yapmıstır yoksa inglizce ogretmeni adnan için kendini siper etmezdi dedi biz cogumuzu tanıyoruz  neyi niin yapcakalrınıda biliyoruz degilmi dedi evet dedi annem de ozaman bir sorun yok dedi . ertesi gün okula geldim o cocuk okula gelmemişti. 3 gün gecti cuma günüydü okula geldigimde  sınıfa girdim o cocuk gelmiş sırasında oturuyordu ben sınıfa girdigimde bana bakıyordu. Ben bırsey olamamıs gibi yerime gectim mihriban geldi yanıma oturdu  sınıfın ogrencileri yeni yeni geliyordu.  o cocuk ayağı kalktı ve yanıma dogru gelmeye basladı mihriban sakin ol adnan sen diyordu. Gayet sakindim zaten. cocuk geldi ve yan sıraya oturdu. Merhaba dedi bende aleyküm selam die cevap verdim"o günkü söyledigim seyler icin ozur dilerim yanlıs yaptım " dedi  sorun degil dedim.herhangi bir
sağlık
durumunda birsey var mı " die sordum ." önemli degil hak etmiştim dedi .tamam dedim iyi dersler. kalktı yerine oturdu sonra mihribanda seninle tenefuste ozel birsey konusmak sıtedıgını soyledi Tamam dedim konusuruz. Tenefus oldu  oturduk arka bahceye banka ve basldı konusmaya. adnan iki yıldır seninle arkdasız ve cok sırlarımızı paylastık dedi evet dedim olması gereken bu iyi birisisin ve benim gibisin dedim o yuzden boyle oldu dedim! " bende bundan korkuyorum ama artık dayanamıyacağım" dedi bana soyleycegi sey ne olabilirdi ki açıkcası merak ettim ve konusmaya baslarken heceliyor kekiliyordu kokuyor gibiydi sanki. " Ben seni 2 yıldır tanıyorum ve sana karekterine hayranım mukemmel birisisin sen  senin gibi biri yok bu okulda ayrıca benım okula geldigim ilk sene bana okadar iyi davrandın ki sana cok alıstım  heryerde beraber olmaktan mutluluk duydum seninle birseyler paylasabilmek için her fırsatı degerlendirdim  derslere seninle yanyana olmak ıcın calıstım sınıfta yanyana oturuyoruz diye sabahın ilk saattlerinde geldimsen hasta oldugunda okula gelmedign 2 gun varya ozaman bende gelmedim" dedi sasırdım. " ve hatırlıyormusun o coukları dovdugun gun ne demıstım 2 yıldır biz adnanla beraberiz demiştim ya ben seninle 2 yıldır beraberim herseyimi seninle paylastım 2 yıldır senı sevdım ben " dedi dondum kaldım o anda . " ve 2 yıldır senden bir soz bekledım teklıf ama yoktu soylemiyordun.  hergun ağzından cıkacak olan  sözlere sadece kulaklarımı vermıyorum ruhumu kalbimi veriyorum. oysa sen hıc bir sekılde cevap vermiyorsun." dedi." Mihriban ben seni hep arkadasım olarak gordum ve hıc bı zaman sana baska bir gozle bakmadım senın yasadıgın duyguları sana karsı ben hıc yasamadım gece yattıgımda seni dusunmedim  seni aklımdan gecirip ah keske demedim. sen benim hep arkadasımdın yine oyle kalacaksın. özür dilerim" dedim mihriban ağlıyarak sınıfa gitti cantasını aldı ve eve gitti kötü oldum canm sıkıldı ama bilmiyorduki ben zaten birini seviyorum onu gordugumde zaten bir garip oluyorum ve onunda benden haberi olmadıgını biliyorum ve bunun ıcın azap cekıyorum. Mihriban sen beni bilmiyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder